מדבקות קיר כאלמנטים לעיצוב הבית

בכל בית, באשר הוא, העיצוב חייב להיות מושכל. ישנם פריטים הנראים קטנים, לכאורה, אבל בפועל מחוללים שינוי עצום ויכולים לשפר את מראה המרחב באופן דרסטי.

מדבקות קיר עונות על ההגדרה הזו בדיוק, מה שמסביר את אחת המגמות המרתקות בתחום עיצוב הפנים בישראל כיום: ההתבססות ההולכת וגוברת על המדבקות כאלמנט עיצובי מהשורה הראשונה.

 

פתרון זול וגמיש

חשבתם שבכדי לעצב את הבית צריך להשקיע המון כסף? מדבקות קיר מוכיחות את ההיפך הגמור. ניתן כיום להצטייד במדבקות במחיר השווה לכל נפש, אפילו אם מדובר על מדבקות “מושקעות” ומעוצבות.

היתרון הכלכלי של המדבקות הופך למהותי יותר כשמעמידים מנגד פתרונות עיצוביים אחרים אשר הצטיידות בהם יקרה פי כמה – וכאמור, מרבית הפתרונות עונים על ההגדרה הזו.

מדבקות קיר מספקות לבית הישראלי הממוצע דבר חשוב נוסף, והוא גמישות. זהו פתרון באמצעותו ניתן לרענן את המראה של כל חדר, כאשר ההדבקה עצמה נעשית בצורה מהירה (אפילו באופן עצמאי).

גם כאשר מעוניינים לשנות את האווירה ניתן פשוט להחליף את המדבקות בחדשות, להוסיף אלמנטים שונים לעיצוב וכיוצא בזה.

העובדה שהמדבקות פשוטות להסרה ולא מותירות אי אילו סימנים על גבי הקיר – בוודאי מסייעת אף היא.

 

השמיים הם הגבול

הפופולאריות ההולכת וגוברת של מדבקות קיר בשנים האחרונות הגדיל בצורה ניכרת את האפשרויות שהן מספקות. במילים אחרות: חברות המספקות מדבקות שכאלה יציעו לרוב מגוון רחב מאד,

ולעיתים אפילו אינסופי, של מדבקות. אפשר לבחור בכל עיצוב, צורה, דמות או תמונה שמעוניינים בה, כמו גם לשלב טקסט בדרכים שונות.

עובדה זו מתיישבת היטב עם מגמות אחרות המאפיינות את תחום העיצוב, או אפילו את האדם כולו בעת הנוכחית.

בדרך זו ניתן להגשים את מטרת האינדיבידואליזם, מהמרכזיות במאה ה-21, ולאפשר ביטוי אישי בכל אחד מחלקי הבית.

למשל,  חדרי הילדים בהם המדבקות מבטאות את תחומי העניין שלהם.

אפשרות העיצוב האישי של המדבקות קיימת גם קיימת כיום, כאשר חברות מאפשרות לעצב מדבקות בהתאם לבקשת הלקוח ולהדפיס אותן תוך פרק הזמן המהיר ביותר.